Przynęta na mysz

W takim przypadku wystarczy zwykła pułapka na myszy. Jako przynęta najlepsza jest kiełbasa lub skórka chleba. Japońscy naukowcy przywrócili myszy słuch za pomocą terapii genowej.

Najlepszą przynętą jest to, co mysz zna i często je. Forum Dyskusja ogólnaCo przyczepić jako przynętę na myszy do. Myszy naprawdę nie lecą aż tak na ser żółty, to tylko kreskówki tak bujają . Kupiłem łapki bo mam w pracy myszy a zapomniałem się spytać na co łapią się owe myszy.

Zalęgły mi się myszy w dużych ilościach (nota bene podobno wróży to ostrą zimę)! Nastawiłem łapki z kiełbaską na przynętę ale już kilka dni . Wewnątrz umieszczamy pachnącą przynętę, mysz wchodzi, łapka się zamyka, a my możemy z czystym sumieniem wywieźć ją do lasu. Jedyne, czego potrzebujemy to papierowa rurka po papierze toaletowym, około 50centymetrowy pojemnik ze stromymi ściankami i przynęta. ZRÓB TO SAM pułapka na mrówki z puszki po piwie - DIY ant-trap made of beer can - Duration: 2:45.


Proponuję trutkę na szczury i myszy TOXAN - granulat. Myszy dobrze też się „łapią” na przynęty wędzone. Pułapka na myszy nie jest tak skuteczne, jeśli użyjesz niewłaściwego przynętę. Wiele osób nadal używać jako przynęty, ale ser ser nie zawsze .

Zobacz 1odpowiedzi na pytanie: Mam mysz w pokoju. Pułapka na myszy (inaczej łapka na myszy) – urządzenie służące do łapania. Mieszkam na parterze i mam mysz lub szczura w kuchni, słychać jak lata i piszczy.


Postawiłam dwie łapki jedną na mysz a drugą większą na szczura z kawalkiem białej czekolady. Mysz wchodzi, ciągnie za przynętę, cegła spada tracąc oparcie z patyczka. Rankiem zeskrobujesz truchełko z podłogi, ścierasz krew, a cegłę . Informacje o PRZYNĘTA NA SUMA - PŁYWAJĄCA MYSZ - 54715413w archiwum allegro. Data zakończenia 2016-10-- cena 4zł.


WABIK PRZYNĘTA NA MYSZY SZCZURY ATRAKTANT 200g (5788244955). Jedna z najpowszechniejszych pułapek na myszy. Gdy gryzoń ruszy przynętą łapka się zatrzaśnie zabijając szkodnika. PRZYNĘTA DO ŻYWOŁOWNYCH CHWYTACZY MYSZY SZCZURÓW Przynęta do żywołownych chwytaczy gryzoni (myszy,szczury) na komponentach zbożowo .

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Czarne robaki w domu jak sie pozbyc

Schemat instalacji elektrycznej c 360

Odmiana to do