Jak pozbyć się szczura z piwnicy

Jak prócz trutki na gryzonie można pozbyć się jeszcze szczurów? U mnie w piwnicy systematycznie nadgryzają warzywa trzymane tam. Te gryzonie wkradają się do piwnicy, spiżarni, kuchni, pokoi.

Radzimy, jak pozbyć się gryzoni z domu i mieszkania. Cię straszyć, ale bardzo trudno jest pozbyć się szczurów, zwłaszcza jeśli masz ich więcej. Sama miałam ten problem i bardzo długo . Szczury to drugie po myszach gryzonie, które nieproszone osiedlają się w naszych piwnicach, garażach czy na strychach.

Mam problem , dom stoi w zabudowie szeregowej i nie wiem skąd wchodzą do piwnicy. Podobno u sąsiadów ich nie ma a u mnie co trochę . Chociaż szczury to naprawdę sprytne zwierzęta, jednak istnieją skuteczne sposoby na pozbycie się ich z piwnicy czy ogrodu. Szczury gnieżdżą się często w piwnicach i na strychach.


Z czasem mogą także przejść do domu. Są roznosicielami różnych chorób i niszczą . Do kuchni wprowadzil mi sie obrzydliwy szczur.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Czarne robaki w domu jak sie pozbyc

Schemat instalacji elektrycznej c 360

Odmiana to do