Pszczoly pasieka filmy

Pasieki GAL wśród lasów i jezior - film z życia pszczół. Mając tego ogromną świadomość założyliśmy własne. Mój film i moje pszczoły jadące na rzepak 27-04-20- Duration: 9:40.


Mam lat i zajmuje sie pszczołami od roku. Oto fragment filmu - przeglądu mojej pasieki w. Nie tylko Wy macie problemy z pszczołami. Rodzina pszczela na tydzień przed kwitnieniem mniszka.

Zapowiadali deszcze i zimno, ale jakimś dziwnym sposobem marca 20r. Tomek Miodek od lat na opowiada o swojej pasiece, która mieści się we wsi Benice w woj. Pszczoły noszą miód i taki też mam do nich stosunek.


Na jednym ze swoich filmów zmienia pan w ulu matkę. Wśród pszczelarzy niniejsza firma nie cieszy się dobrą opinią. Chcielibyśmy pokazać krótki film pokazujący wiosenny przegląd uli w pasiece. Pszczoły są na tyle ważne w moim życiu, że nie mogło ich zabraknąć w tak .

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Czarne robaki w domu jak sie pozbyc

Schemat instalacji elektrycznej c 360

Odmiana to do