Smoła w piecu

Jeśli palisz węglem, na pewno gryzie cię problem smoły i sadzy. Jesteś w: Czyste Ogrzewanie Jak palić w piecu Jak pozbyć się smoły i sadzy. KopiaPodobnecze 20- Komin 14x14cm zakitowany sadzą i smołą do wymiaru o połowę mniejszego.

Mam problem ze smołą w piecu i kominie. Mam taki problem z piecem, że gdy się go rozpali to ciągle wycieka i się osadza jakaś taka wodna smoła z niego, w czopuchu jest regulacja do . Witam Może ktoś odpowie mi na pytanie dlaczego na ściankach pieca pojawia mi się smoła i czy w jakiś sposób mogę się jej pozbyć. Komin pieca CO - zbierająca się smoła w.

Liczba postów: 30Lut 2017KWM-SG - Piec dymi, a z wyciągu leje się. Liczba postów: 2Lut 2017piec defro 12kw - smola w piecu dymienie. Liczba postów: 7Gru 2013Elektromet 25kW - Smoła przy drzwiczkach. Smoła w piecu - Forum budowlane, budowa domu, koszty budowy domu. Instalacje grzewcze i ogrzewanie domuKopiakwi 20- Liczba postów: - ‎Liczba autorów: 9Witam i proszę poradę Ogrzewam swój dom ciepłem z elektrociepłowni a w rezerwie mam stary piec żeliwny tzw.


Smoła w piecu - Instalacje - Forum budowlane - BudujemyDom. Kopialis 20- Narazie doraznie probuije tą smołe z z pyłem skrobać na gorącym piecu. Ustawiam na programatorze stałą temp.


W prawym dolnym rogu jest wyczystka, przez którą cieknie woda ze smołą.

Liczba postów: Sty 2016defro smoła i woda w kominieLiczba postów: 96Sty 2013Problem z piecem ? Liczba postów: 41Lis 2009piec mi kopci- pomocyLiczba postów: 38Sty 2006Więcej wyników z forum. Elektromet 25kW - Smoła przy drzwiczkach - elektroda. Zgłoś kolejne zdjęcieZgłoś obraźliwe zdjęcie.


Witam niedawno zakupiłem piec ht, po dwóch tygodniach użytkowania pieca zauważyłem smołę w w górnej części kotła (górne drzwiczki)obecnie w piecu . Zatkany komin sadzą Kocioł na eko groszek firmy Ogniwo piec nie czyszczony przez. Producenci kotłów i pieców prześcigają się w różnych konstrukcjach. Posiadam piec żeliwny VIADRUS z nadmuchem przez co moim zdaniem na ściankach przewodu kominowego odkłada się smoła,stosuje także . Sposoby na częściową likwidacje osadzania się smoły? W piecu pali się tradycyjnie węglem i drzewem.


Mam prośbę do posiadaczy tradycyjnych piecy co na węgiel - co może oznaczać smoła na dźwiczkach pieca? Pytanie: Czym czyścić smołę ze ścianek kotła,może jakoś . Komin zatkany przez palenie mokrym drewnem (smoła w kominie). Jak tanio palić od góry w piecu i. Uciążliwe gromadzenie się sadzy i smoły jest jedną z największych. Mam mały problem, mianowicie osadza mi się na ściankach w piecu lekka około o,5mm smoła. W rurze kominowej osadzik,puszek około cm.


Dzięki temu znika smoła, sadzy jest niewiele i daje się usuwać zmiotką a dym znika w kilkanaście minut po rozpaleniu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Czarne robaki w domu jak sie pozbyc

Schemat instalacji elektrycznej c 360

Odmiana to do