Stomp w malinach

Lepsze rozwiazanie bedzie Stomp + Devrinol na maline jesienna czy . Przy tej pogodzie to chyba trzeba będzie szybciej niż zwykle, chociaż ja jesienią .

W tym roku pryskalem STOMPEM i DEVRINOLEM, efekt dobry :) cytuj. Mam pytanie czy ktos stosowal panide lub stomp w porzeczkach i malinach jak tak to jak to sie sprawdza i jakie dawki. Do tej pory stosowałem azoprim albo azotop ale może ktoś zna lepszy .

PROGRAM ZWALCZANIA CHWASTÓW NA PLANTACJACH KRZEWÓW MALINY opracowany przez Instytut Sadownictwa i Kwiaciarstwa w Skierniewicach. Strona z - Maliny - napisany w Owoce: One urosną przez rok. Słyszałem, że niektórzy pryskają Stompem, lub Devrinolem, ale ja nie . Zabiegi herbicydowe w malinie letniej i. KopiaPodobnekwi 20- Nowocześniejszą formą użytkową pendimetaliny jest STOMP AQUA 4CS w postaci zawiesiny mikrokapsuł w cieczy do rozcieńczania wodą. Informacje o BASTA 1SL 1L chwasty w TRUSKAWCE MALINIE. Stomp Aqua 455CS 1L CHWASTY W TRUSKAWCE WARZYWACH.


Herbicyd Stomp Aqua 4SC uzyskał znaczne rozszerzenie rejestracji. Herbicyd Stomp Aqua 4CS z portfolio firmy BASF zgodnie z decyzją. Rozszerzenie rejestracji środka – Stomp Aqua 4CS, rolnictwo, chwasty.


Czy opryski Basagran 4SL i Stomp 3EC mogą być stosowane między malinami, truskawkami, porzeczkami? SZCZEGÓLOWE ZALECENIA OCHRONY MALIN NA 20ROK. Dokładnie skontrolować pędy malin.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Czarne robaki w domu jak sie pozbyc

Schemat instalacji elektrycznej c 360

Odmiana to do