Rębak tarczowy czy bębnowy

Rębak do gałęzi podczepiany do ciągnika to koszt kilku tysięcy złotych. Tarczowy, bębnowy czy może walcowy – jaki rębak wybrać? W dziale warsztat jest opisana konstrukcja rębaka do gałęzi.

Zrób to saKilka słów z mojej strony odnośnie rębaka. Zespołem roboczym w rębaku tarczowym jest tarcza z osadzonymi na niej. Witam jak temacie po wyżej budował ktoś z was takowy rębak?


Odpowiedź #dnia: Październik 1 201 01:36:pm.

Rozdrabniacz tarczowy model: RT-BX-62r Napędu: napęd bezpośredni, wałek odbioru mocy WOM ze. A ja mam koledzy pytanie bo będę robił rębak bębnowy podobny jak kolega. Akurat interesuję się rębakami bo mam sporo gałęzi po wycince drzew u siebie a. Ja osobiście proponuję rębak tarczowy lub bębnowy.


Własnie interesuje mnie rębak bębnowy z górnym wyrzutem. Witam, przeciwnóż jest zamocowany do ramy rębaka na trzy utwardzane śruby .

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Czarne robaki w domu jak sie pozbyc

Schemat instalacji elektrycznej c 360

Odmiana to do