Mostek prostowniczy jak podłączyć

Jak podłączyć mostek prostowniczy konektorowy Logika wskazuje że tak A multimetr że powinno być odwrotnie plus z minusem zamienić Jak . Mostek Graetza - Jak podłaczyć mostek. Liczba postów: 2Sty 2013Mostek prostowniczy - jak podłączyć?

Liczba postów: 5Sie 2008podłączenie mostka prostowniczegoLiczba postów: 16Lip 2007Mostek prostowniczy. Podłączyć mostek prostowniczy - tematy na elektroda. KopiaPodobneJak podłączyć mostek prostowniczy konektorowy?


Logika wskazuje że tak: A multimetr że powinno być odwrotnie (plus z minusem zamienić) Jak to podłączyć?

ElektroPrzewodnik W tym odcinku pokażę jak za pomocą mostka Graetza. Z jednej strony jest napisane + i AC a z drugiej nic nie ma. Znalazłem na elektrodzie: ''W tym mostku minus jest po przekątnej . Nie chciałem pisać nowego tematu a mam taki sam problem co autor tematu z tym że ja mam ten mostek do podłączenia w prostowniku . Mostek prostowniczy (Mostek Graetza) to pełnookresowy prostownik składający sie. Mostek prostowniczy Cechy: napięcie maksymalne 10V prąd maksymalny A obudowa kwadratowa, metalowa, z otworem wyprowadzenia - konektory. Mostek prostowniczy 35A, kostka, wyłącznik dwa gniazda bezpieczników oraz radiator ze.


Po podłączeniu dioda led świeci na niebiesko.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Czarne robaki w domu jak sie pozbyc

Schemat instalacji elektrycznej c 360

Odmiana to do